Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Folk på väg

Ny head of marketing på Radisson

Publicerad: 29 mars 2019, 10:01

Natasha Borovic Lindén blir ny head of marketing för Radisson Hotel Group i Sverige.


Natasha Borovic Lindén har tidigare i sin karriär jobbat med både marknadsföring och event. Bland annat har hon jobbat som nordisk B2B marknadschef på Viacom där hon hade ansvar för varumärken som MTV, Nickelodeon och Comedy Central. På eventsidan har hon bland annat jobbat som projektledare och konceptutvecklare på Aller Media. Senast kommer hon från rollen som marknadsansvarig på ett flertal Radisson-hotell i Sverige.

Nu blir hon ny head of marketing på Radisson Hotel Group i Sverige.

– Radisson Hotel Group befinner sig i en spännande tillväxtfas och vi är otroligt glada att förstärka vårt  Norra Europa-team med Natasha som övergripande ansvarig för den svenska marknaden. Med hennes breda kompetens och erfarenhet inom strategisk marknadsföring, kommunikation och events, är vi övertygade om att vi kommer stärka vår position på den svenska marknaden ytterligare, säger Ole Sorang, area marketing director, Northern Europe för Radisson Hotel Group.

– Jag ser fram emot att få vara med och fortsätta den spännande resa som Radisson Hotel Group är inne i. Att vara en del av en hotellkedja som så extraordinärt värnar om gästupplevelsen på alla hotellens plattformar känns oerhört inspirerande. Nu fortsätter ett spännande arbete med att ta relationen med våra gäster till nästa nivå, säger Natasha Borovic Lindén.

Thomas Nilsson

Reporter

thomas.nilsson@resume.se

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.