Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Folk på väg

Ny head of sales på Aller Media

Publicerad: 26 januari 2018, 14:42

Tobias Axelsson blir ny head of sales B2B på Aller media.


Ämnen i artikeln:

Aller Media

Tjänsten som head of sales B2B är nyinrättad i koncernen. Målet är att Tobias Axelsson ska säkerställa en visionär och långsiktig annonsaffär.

– Mediekonsumtionen idag är i ständig förändring vilket ställer höga krav på utvecklingen av vårt kommersiella erbjudande. Tobias styrka i att driva och utveckla affärer gör honom till helt rätt person för att genom ett strategiskt angreppssätt leda vår totala annonsaffär, säger Lotta Cederbom, kommersiell direktör på Aller media.

Tobias Axelsson kommer närmast från Metro Sverige där han varit övergripande ansvarig för bolagets alla digitala affärer.

– Jag känner mig hedrad att få ta rollen som Head of Sales och att få vara en del av ett företag med så stark kompetens, innovationskraft och inte minst alla de starka varumärken som finns inom Aller media, säger Tobias Axelsson.

Axelsson tillträder sin tjänst senast i slutet av mars.

Thomas Nilsson

Reporter

thomas.nilsson@resume.se

Ämnen i artikeln:

Aller Media

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.