Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Folk på väg

Ny marknadschef på Medley

Publicerad: 11 december 2018, 10:26

Tomas Bjernudd tillträder som marknadschef på bad- och frisvårdskedjan Medley.


Tomas Bjernudd har de senaste tre åren drivit det egna företaget 2ENGAGE, som arbetat med projekt inom marknadsföring, kommunikation, varumärkesutveckling, affärsutveckling och försäljning. Innan dess har han bland annat varit marknadschef på Svenska Ishockeyförbundet och Svenska Orienteringsförbundet.

– Tomas erfarenhet från upplevelseindustrin som marknads- och kommunikationschef på bland annat Svenska Ishockeyförbundet kommer att passa bra in hos oss när vi nu tar nästa steg inom Medley, säger Medleys vd Claes Mittjas, i ett pressmeddelande.

Medley driver fler än 20 bad- och friskvårdscenter i 17 kommuner runt om i Sverige.

– Vi jobbar för folkhälsa och träningsglädje, hos oss ska du hitta något som passar just dig, oavsett om du är ung eller gammal, nybörjare eller elitidrottare. Mina breda marknadsmässiga erfarenheter och mitt affärsmässiga tänk ser jag som en stor tillgång i det uppdrag jag har på Medley. Att jag nu dessutom får jobba med mitt stora intresse, träning och friskvård, känns fantastiskt, kommenterar Tomas Bjernudd.

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.