Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Lördag19.09.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Folk på väg

Nya medlemmar i The Social Few

Publicerad: 23 Februari 2018, 13:31

Jenny Lundgren, Demet Assali, Sophia Åqvist Alex Maxe, Elin Dahlback och Nisrit Ghebil

Nätverket The Social Few välkomnar sex nya medlemmar.


Ämnen i artikeln:

The Social FewSuzan Hourieh Lindberg

I maj 2016 drog kommunikationsnätverket The Social Few igång med målsättningen om att sprida kunskaper mellan kommunikationsbranschens olika discipliner. I höstas lanserade nätverket inkluderingsinitiativet och pop up-byrån Zena för att ytterligare stärka sitt fokus på mångfaldsfrågor

Nu välkomnar TSF sex nya medlemmar:

Sophia Åqvist - Head of Communikation på TSF, VD på Åhqvist Communications
Elin Dalback - Social Media på TSF, Digital strategist at Lennox PR
Nisrit Ghebil - PR på TSF, studerar Media and Communications
Demet Assali - PR på TSF, PR-student på Berghs School of Communications
Jenny Lundgren - Business Developer på TSF, Head of Communications at Swedish Incubators & Science Parks (SISP)
Alex Maxe - Project Manager på TSF, Project Manager / Analyst at We Are Cube

– Vi måste börja ta aktivt ansvar för att kommunikationen vi skapar representerar samhället som det faktiskt ser ut, genom både utbildning och rekrytering. Hos The Social Few finns perspektiven och kompetensen som krävs för att driva på förändringen inifrån och vi delar tron på att ensam inte är starkast, säger Elin Dahlback.

Grundare för The Social Few är Suzan Hourieh, affärsutvecklare på Berghs School of Communication.

– Vi jobbar hårt för att attrahera så många olika perspektiv som möjligt i nätverket och vi är superstolta över att vi levererar på både perspektiv och kompetens. The Social Few är numera kommunikations- och affärsutvecklingstung, berättar hon i ett pressmeddelande.

Thomas Nilsson

Reporter

thomas.nilsson@resume.se

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.