måndag30 januari

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Folk på väg

Så blir Mittmedias contentsatsning

Publicerad: 17 oktober 2017, 07:58

Karolina Hülphers, vd för We Are Stories

Nu startar Mittmedia och det digitala säljbolaget Leeads sitt gemensamma bolag för content och native advertising – We Are Stories. Bolaget kommer att fokusera på affärsutveckling, försäljning och produktion av content och nativelösningar, främst för digitala och sociala medier.

Ämnen i artikeln:

Native AdvertisingContent MarketingMittmedia

Andreas Rågsjö Thorell

andreas.thorell@resume.se


– Efterfrågan av nativelösningar på olika plattformar ökar snabbt och kräver därför ett eget fokus. Både ur (ett) publicist- och (ett) annonsör(s)perspektiv. Vår ambition är att vara bolaget som är

Läs artikeln med ett
kostnadsfritt konto

Skapa konto

Har du redan ett konto? Logga in

Med ett konto på Resumé får du tillgång till:
Utvalt innehåll från redaktionen
Nyhetsbrev - Nyheter och beslutsunderlag direkt i din inkorg

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev