Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Folk på väg

Söderhavets nya trojka

Publicerad: 26 januari 2015, 13:01

Charlotta Baltazar, Sara Gärdegård, och Johanna Stenback.

Den digitalt orienterade designbyrån Söderhavet har värvat en ny trio.


Ämnen i artikeln:

Söderhavet

Söderhavet kallar sig själva för en "strategisk designbyrå för varumärken som möter sina målgrupper lite oftare digitalt än analogt". Nu har de värvat tre nya medarbetare som förstärker teamet.

Dessa är Sara Gärdegård från Universal Music som junior designer, och produktionsledaren Charlotta Baltazar från DDB Stockholm. Charlotta ansvarade på DDB för den digitala delen av kontona McDonald's och Proctor & Gamble. De har även tagit in Johanna Stenback som konceptutvecklarpraktikant från Hyper Island under våren.

Fredrik Thambert

Ämnen i artikeln:

Söderhavet

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.