Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Måndag19.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Folk på väg

Stina Larsson går från Metro till Emerse

Publicerad: 25 April 2016, 14:17

Foto: Pressbild

Efter tio år som försäljningschef på Metro väljer Stina Larsson att gå till Emerse som är verksamt inom automatiserad videoannonsering.


Ämnen i artikeln:

MercedesMetroSamsungCoca-Cola

Samsung, Mercedes och Coca-Cola. Alla har de anlitat Emerse som är specialiserade på programmatisk videoannonsering. Företaget är etablerat internationellt och satsar nu på att växa ytterligare i Sverige, med basen i Lund.

Som en del av satsningen väljer man att knyta till sig Stina Larsson som försäljningschef.

– Den nya tekniken möjliggör bland annat lokalanpassad spridning, vilket gör att automatiserad videoannonsering nu även lämpar sig för mindre och medelstora företag med lokal anknytning. På Emerse hoppas jag således kunna öka den svenska kundportföljen, inte bara med stora rikstäckande företag, utan även mindre, lokala aktörer, säger hon i en kommentar.

Mårten Färlin

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.