Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Tisdag24.11.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Folk på väg

The&Partnership förstärker digitalavdelningen

Publicerad: 27 Augusti 2018, 08:35

Lina Liljeblad är en av The&Partnerships nya rekryter.

The&Partnership Nordics får tillskott i form av Lina Liljeblad och Kari Mikkonen.


Ämnen i artikeln:

The&Partnership

Lina Liljeblad kommer närmast från den digitala fullservicebyrån Beet och är sedan i mitten av augusti ny senior search specialist & data analyst på The&Partnership Nordics. Med erfarenhet från digitala byråer både i Sverige och Storbritannien har hon arbetat med varumärken som Apple, Björn Borg och Kjell&Company.

Kari Mikkonen ansluter till The&Partnerships Helsingforskontor som digital creative artworker och kommer i huvudsak fokusera på att producera rörligt innehåll. Han kommer närmast från McCann.

– Digitala tjänster och service har länge legat högst upp de flesta varumärkens
shoppinglista. Och nu ser vi verkligen att detta börjar visa sig i de inkommande
förfrågningarna. Därför känns det extra bra att kunna välkomna Lina och Kari till vår i
princip 100 procent digitala organisation, säger Joachim Medalen, vd The&Partnership Nordics.

The&Partnership Nordics jobbar bland annat med Toyota, Lexus, hotels.com och Maitres.

Thomas Nilsson

Reporter

thomas.nilsson@resume.se

Ämnen i artikeln:

The&Partnership

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.