Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Folk på väg

Tre nya på Stampen

Publicerad: 11 Januari 2018, 08:58

Stampen Media inleder det nya året med tre strategiska rekryteringar från Schibsted, Bauer Media och Röhnisch.


Ämnen i artikeln:

StampenJohan Hansson

Stampens nya rekryteringar är tänkta att stärka mediebolagets affär på sikt.

Louise Jacobson tillträder den nyinrättade rollen som digital growth manager och blir ansvarig för digital bearbetning, automatisering och tillväxt. Hon har tidigare varit marknadschef på Röhnisch och onlineansvarig Ellos.

Erik Hällås har under 2017 jobbat som konsult för Stampen och intar nu rollen som Produktchef för digitala prenumerationer på Stampen Media.

Jenny Söderqvist rekryteras till rollen som Administrativ försäljningschef på GP. Jenny, som idag är Head of Inventory på Bauer Media.

– Dessa rekryteringar är en del av vår fortsatta satsning framåt för att stärka vår annons- och prenumerationsaffär genom lokal kvalitetsjournalistik med fokus på västkusten. Jag ser fram emot att välkomna Erik, Jenny och Louise som tillsammans har en bra blandning av kompetens kring konsumentförsäljning, digital kommunikation och produktutveckling, intäktsanalys och försäljningsadministration, säger Johan Hansson, vd Stampen Media, i ett pressmeddelande.

Fredrik Thambert


Ämnen i artikeln:

StampenJohan Hansson

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.