Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Folk på väg

Två nya till Make Your Mark

Publicerad: 31 januari 2018, 10:11

Amanda Olvesten och Agnes Nobel.

Contentbyrån Make Your Mark rekryterar Agnes Nobel och Amanda Olvesten.


Ämnen i artikeln:

Aller MediaMake Your Mark

Vid årsskiftet tilträdde Jonas Terning som ny vd på Aller Media-ägda contentbyrån Make Your Mark. Nu offentliggör han sina första tillskott till byrån.

Agnes Nobel rekryteras från produktionsbolaget MAG5 där hon bland annat jobbat med kunder som Coca-Cola, Santander samt med YouTube-serien Nordic Hillbillies.

– Jag har arbetat tillsammans med Agnes tidigare och vet vilken supertalang hon är. När vi nu fick chansen till denna rekrytering fanns det inget att tveka på. Agnes profil passar perfekt för hur vi vill bygga framtidens byrå. Med sina kunskaper och erfarenheter stärker hon både vårt befintliga team och erbjudande som vi fortsatt kommer att utveckla för att bryta ny mark när det gäller att skapa innehåll till våra kunder, säger Samir Chahimi, head of innovation på Make Your Mark.

Amanda Olvesten rekryteras till Aller Medias nativeavdelning där hon som produktionsledare kommer att ansvara för influencersamarbeten kopplade till bolagets samtliga varumärken.

– Det är alltid roligt när vassa talanger kommer till oss på Make Your Mark.
Vi är redan en stark byrå med hög nivå på både kreativitet och produktion, men vi är också på väg mot någonting större. Våra kunder rör sig snabbt mot konstant kommunikation i alla kanaler och vi vill kunna hjälpa dem längs vägen, oavsett om det gäller digitala strategier, filmer, printproduktioner eller smarta influencer-kampanjer. Med rekryteringarna av Agnes Nobel och Amanda Olvesten kan vi möta den höga efterfrågan vi har just nu kring native advertising och film på ett bra sätt, säger Make Your Marks vd Jonas Terning i ett uttalande.

Thomas Nilsson

Reporter

thomas.nilsson@resume.se

Ämnen i artikeln:

Aller MediaMake Your Mark

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.