Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Folk på väg

Unilever gör om CMO-rollen – ska garantera digital kompetens

Publicerad: 3 december 2019, 14:51

Som chief digital and marketing officer ska Conny Braams, som i januari efterträder Keith Weed, se till att framtidssäkra världens näst största annonsör.


Ämnen i artikeln:

Unilever

FMCG-jättarna Procter & Gamble och Unilever, världens största och näst största annonsör, har i flera års tid jobbat för att städa upp det digitala marknadsföringsuniversumet. Under marknadscheferna Marc Pritchard respektive

Läs artikeln med ett
kostnadsfritt konto

Skapa konto

Har du redan ett konto? Logga in

Med ett konto på Resumé får du tillgång till:
Utvalt innehåll från redaktionen
Nyhetsbrev - Nyheter och beslutsunderlag direkt i din inkorg

Ämnen i artikeln:

Unilever

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.