Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Folk på väg

Varumärkesstrateg lämnar Happy F&B efter tio år

Publicerad: 29 oktober 2019, 14:10

Bild 1/2  Thomas Bo Astvik

Varumärkesstrategen Thomas Bo Astvik väljer att lämna Forsman & Bodenfors varumärkesbyrå Happy efter nästan tio år för att börja frilansa som strategikonsult.


Ämnen i artikeln:

Happy F&BVarumärkesstrategi

Thomas Bo Astvik började på Happy Forsman & Bodenfors 2010 och kort därefter påbörjade byrån förändringsresan från designbyrå till varumärkesbyrå. Utöver design började Happy F&B erbjuda strategi för att bättre

Läs artikeln med ett
kostnadsfritt konto

Skapa konto

Har du redan ett konto? Logga in

Med ett konto på Resumé får du tillgång till:
Utvalt innehåll från redaktionen
Nyhetsbrev - Nyheter och beslutsunderlag direkt i din inkorg

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.