Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration
Folk på väg
Publicerad: 27 januari 2017, 09:19
Foto: Aftonbladet
Victoria Gelin blir ny marknadschef på Aftonbladet. Hon tillträder den 1 februari och efterträder Pär Ekroth.
Ämnen i artikeln:
AftonbladetVictoria Gelin har arbetat på Aftonbladet i elva år, först på säljavdelningen och de senaste sex åren som projektledare på marknadsavdelningen,
– Det är oerhört inspirerande att få möjligheten att driva utvecklingen av våra varumärken och att fortsätta digitaliseringen av vår marknadsföring. Att få jobba med alla skickliga medarbetare på marknadsavdelningen och en redaktion i världsklass gör att jag kan gå in i rollen med en trygghet i att våga utmana och testa nya vägar, säger Victoria Gelin.
– En viktig uppgift för avdelningen framöver blir att få ihop Aftonbladets marknadskommunikation på ett ännu starkare sätt, oavsett om det handlar om egna kanaler, fysiska events eller sociala medier, säger Andreas Aspegren, onlinechef på Aftonbladet.
Ämnen i artikeln:
Aftonbladet