Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Folk på väg

Victoria Gelin ny marknadschef på Aftonbladet

Publicerad: 27 januari 2017, 09:19

Foto: Aftonbladet

Victoria Gelin blir ny marknadschef på Aftonbladet. Hon tillträder den 1 februari och efterträder Pär Ekroth.


Ämnen i artikeln:

Aftonbladet

Victoria Gelin har arbetat på Aftonbladet i elva år, först på säljavdelningen och de senaste sex åren som projektledare på marknadsavdelningen,

– Det är oerhört inspirerande att få möjligheten att driva utvecklingen av våra varumärken och att fortsätta digitaliseringen av vår marknadsföring. Att få jobba med alla skickliga medarbetare på marknadsavdelningen och en redaktion i världsklass gör att jag kan gå in i rollen med en trygghet i att våga utmana och testa nya vägar, säger Victoria Gelin.

– En viktig uppgift för avdelningen framöver blir att få ihop Aftonbladets marknadskommunikation på ett ännu starkare sätt, oavsett om det handlar om egna kanaler, fysiska events eller sociala medier, säger Andreas Aspegren, onlinechef på Aftonbladet.

Thomas Nilsson

Reporter

thomas.nilsson@resume.se

Ämnen i artikeln:

Aftonbladet

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.