Månadens sociala medier
En pop up-shop mitt i pendelstågstrafiken – ja, varför inte? Initiativet med syfte att få upp likingen för SL ger vinst till Ehrenstråhle i Månadens kampanj. Tvåa kommer också Ehrenstråhle och trea Åkestam Holst.
Månadens sociala medier
Grattis till Nord DDB som kammar hem årets första omgång av Månadens sociala medier med sin Smoooth Dogg-kampanj för Klarna. Tvåa blev Ehrenstråhle med "The Baptizer" för Lenovo, medan Nord DDB även kammar hem tredjeplatsen med "Så nära vardag man kan komma" för Ronald McDonald Hus. Julia Lundin
Månadens sociala medier
Ehrenstråhle och Lenovos "Silver Snipers" fick spridning över hela världen. Nu tar kampanjen hem den allra första omgången av månadens sociala medier. Silvret gick till Åkestam Holst och Pressbyrån medan bronsplatsen kneps av Gullers Grupp och Raoul Wallenberg Academy.