Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Morgonsvepet

500 varumärken går samman – ska vara klimatneutrala 2030

Publicerad: 11 december 2019, 07:37

Ett gäng varumärken samlas under parollen ”Net Zero by 2030”, Walmart i blåsväder efter kokaintomte och Doconomy får en ny delägare i form av Mastercard. Det är några av nyheterna i morgonsvepet.


Ämnen i artikeln:

FacebookM&C SaatchiDoconomy

FN:s klimatkonferens COP25 pågår just nu i Madrid. I samband med det lanserar 500 företag världen över ”Net Zero by 2030”, ett initiativ som innebär att företagen kommer att påskynda

Läs artikeln med ett
kostnadsfritt konto

Skapa konto

Har du redan ett konto? Logga in

Med ett konto på Resumé får du tillgång till:
Utvalt innehåll från redaktionen
Nyhetsbrev - Nyheter och beslutsunderlag direkt i din inkorg

Ämnen i artikeln:

FacebookM&C SaatchiDoconomy

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.