onsdag7 juni

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Morgonsvepet

7-Eleven fördubblar reklaminvesteringarna – lanserar första varumärkeskampanjen på sex år

Publicerad: 29 april 2021, 06:29

Skärmdump “Take It to Eleven”.

Ogilvy sjösätter nytt mångfaldsinitiativ, Tiktok lanserar lösning för leadgenerering och 7-Eleven rider på den lokala vågen genom att fördubbla reklaminvesteringarna. Det är några av nyheterna i morgonsvepet.

Ämnen i artikeln:

7-ElevenOgilvyTikTokAppleMedieinvesteringarMångfaldInfluencerInfluencersSociala medierTVTv-branschen

Amanda Törner

amanda.torner@resume.se


Under 2021 kommer närbutiksjätten 7-Eleven spendera dubbelt så mycket på reklam som under 2020. Syftet är att locka nya kunder och dra nytta av det förnyade intresset för närbutikssektorn, vars

Läs artikeln med ett
kostnadsfritt konto

Skapa konto

Har du redan ett konto? Logga in

Med ett konto på Resumé får du tillgång till:
Utvalt innehåll från redaktionen
Nyhetsbrev - Nyheter och beslutsunderlag direkt i din inkorg

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev