Morgonsvepet
7-Eleven fördubblar reklaminvesteringarna – lanserar första varumärkeskampanjen på sex år
Publicerad: 29 april 2021, 06:29
Skärmdump “Take It to Eleven”.
Ogilvy sjösätter nytt mångfaldsinitiativ, Tiktok lanserar lösning för leadgenerering och 7-Eleven rider på den lokala vågen genom att fördubbla reklaminvesteringarna. Det är några av nyheterna i morgonsvepet.
Ämnen i artikeln:
7-ElevenOgilvyTikTokAppleMedieinvesteringarMångfaldInfluencerInfluencersSociala medierTVTv-branschenUnder 2021 kommer närbutiksjätten 7-Eleven spendera dubbelt så mycket på reklam som under 2020. Syftet är att locka nya kunder och dra nytta av det förnyade intresset för närbutikssektorn, vars
Läs artikeln med ett
kostnadsfritt konto
Skapa kontoHar du redan ett konto? Logga in
Med ett konto på Resumé får du tillgång till:
Utvalt innehåll från redaktionen
Nyhetsbrev - Nyheter och beslutsunderlag direkt i din inkorg