Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Morgonsvepet

7-Eleven fördubblar reklaminvesteringarna – lanserar första varumärkeskampanjen på sex år

Publicerad: 29 april 2021, 06:29

Skärmdump “Take It to Eleven”.

Ogilvy sjösätter nytt mångfaldsinitiativ, Tiktok lanserar lösning för leadgenerering och 7-Eleven rider på den lokala vågen genom att fördubbla reklaminvesteringarna. Det är några av nyheterna i morgonsvepet.


Ämnen i artikeln:

7-ElevenMedieinvesteringarOgilvyMångfaldTikTokAppleInfluencersSociala medierTv-branschen

Under 2021 kommer närbutiksjätten 7-Eleven spendera dubbelt så mycket på reklam som under 2020. Syftet är att locka nya kunder och dra nytta av det förnyade intresset för närbutikssektorn, vars

Läs artikeln med ett
kostnadsfritt konto

Skapa konto

Har du redan ett konto? Logga in

Med ett konto på Resumé får du tillgång till:
Utvalt innehåll från redaktionen
Nyhetsbrev - Nyheter och beslutsunderlag direkt i din inkorg

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.