Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Morgonsvepet

Annonsörer och mediekanaler pausar reklam efter drottningens bortgång

Publicerad: 9 september 2022, 06:17

Foto: georgeclerk

Drottningens bortgång gör att annonsörer pausar sina kampanjer och många annonsytor släcks ner. Rapport visar att konsumenter och marknadsförare inte håller med varandra om kanalval, och Meta lägger ner säkerhetsteam. Det och mer i morgonsvepet.


Ämnen i artikeln:

MorgonsvepetMetaUtomhusreklam

Stor reklampaus i Storbritannien efter drottningens död
Efter drottning Elisabeth II:s död under gårdagen har flera kanaler i Storbritannien meddelat att de pausar reklam tillfälligt, det skriver The Drum. ITV,

Läs artikeln med ett
kostnadsfritt konto

Skapa konto

Har du redan ett konto? Logga in

Med ett konto på Resumé får du tillgång till:
Utvalt innehåll från redaktionen
Nyhetsbrev - Nyheter och beslutsunderlag direkt i din inkorg

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.