onsdag7 juni

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Morgonsvepet

Coca-Cola uppdaterar logotypen – mindre tv-reklam i nya riktningen för varumärket

Publicerad: 1 oktober 2021, 06:24

Coca-Cola genomför flera stora förändringar med den nya varumärkesplattformen, Macy's vill stoppa Amazons annonsering över kedjans största varuhus och så mycket beräknas reklaminvesteringarna att öka under 2021. Det är några av nyheterna i morgonsvepet.

Ämnen i artikeln:

Coca-ColaAmazonLinkedinMedieinvesteringar

ART

Andreas Rågsjö Thorell

andreas.thorell@resume.se


Coca-Cola: Mindre tv-reklam och mer upplevelse med nya varumärkesplattformen
Läskjätten Coca-Cola har lanserat den ny taglinen ”Real Magic”, som en del av bolagets nya varumärkesplattform. Varumärket har också uppdaterat logotypen med

Läs artikeln med ett
kostnadsfritt konto

Skapa konto

Har du redan ett konto? Logga in

Med ett konto på Resumé får du tillgång till:
Utvalt innehåll från redaktionen
Nyhetsbrev - Nyheter och beslutsunderlag direkt i din inkorg

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev