Morgonsvepet
Coca-Cola uppdaterar logotypen – mindre tv-reklam i nya riktningen för varumärket
Publicerad: 1 oktober 2021, 06:24
Coca-Cola genomför flera stora förändringar med den nya varumärkesplattformen, Macy's vill stoppa Amazons annonsering över kedjans största varuhus och så mycket beräknas reklaminvesteringarna att öka under 2021. Det är några av nyheterna i morgonsvepet.
Coca-Cola: Mindre tv-reklam och mer upplevelse med nya varumärkesplattformen
Läskjätten Coca-Cola har lanserat den ny taglinen ”Real Magic”, som en del av bolagets nya varumärkesplattform. Varumärket har också uppdaterat logotypen med
Läs artikeln med ett
kostnadsfritt konto
Skapa kontoHar du redan ett konto? Logga in
Med ett konto på Resumé får du tillgång till:
Utvalt innehåll från redaktionen
Nyhetsbrev - Nyheter och beslutsunderlag direkt i din inkorg