Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Morgonsvepet

Coronas nya kampanj får kritik

Publicerad: 28 februari 2020, 07:36

Coronas budskap ”Coming ashore soon” har dålig timing, menar kritiska röster i sociala medier.

Foto: Getty Images / Corona

Corona får kritik för ny kampanj i samband med Coronavirusets spridning, Pensionsmyndigheten anklagas för att slösa pengar på kommunikation och Apple låter inte skurkar synas med en iPhone på vita dukten. Det är några av nyheterna i Morgonsvepet.


Ämnen i artikeln:

PensionsmyndighetenCoronavirusetAppleSpelbolagDaniel SuhonenYougovASA

Koncernen Constellation gick i förra månaden ut med att de planerar att lägga mer än 40 miljoner dollar på reklam för det nya varumärket Corona Hard Seltzer. Nu väcks kritik

Läs artikeln med ett
kostnadsfritt konto

Skapa konto

Har du redan ett konto? Logga in

Med ett konto på Resumé får du tillgång till:
Utvalt innehåll från redaktionen
Nyhetsbrev - Nyheter och beslutsunderlag direkt i din inkorg

Dela artikeln: