Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Morgonsvepet

Coronaviruset har lett till drastiskt minskad Facebookannonsering

Publicerad: 27 mars 2020, 07:43

En ny rapport visar att varumärken vänder sig till organiska poster (och att annonsmarknaden i Asien börjat återhämta sig), IPG drar tillbaka finansiella mål och techjättar i samarbete med amerikanska regeringen. Det och mer i veckans sista morgonsvep.


Ämnen i artikeln:

FacebookCoronaviruset

Som Resumé i flera omgångar rapporterat om har coronaviruset fått flera stora annonsörer att både pausa och ställa in sina planerade kampanjer. Det delvis frusna tillståndet gäller naturligtvis även kampanjer

Läs artikeln med ett
kostnadsfritt konto

Skapa konto

Har du redan ett konto? Logga in

Med ett konto på Resumé får du tillgång till:
Utvalt innehåll från redaktionen
Nyhetsbrev - Nyheter och beslutsunderlag direkt i din inkorg

Ämnen i artikeln:

FacebookCoronaviruset

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.