Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Morgonsvepet

Crowdsourcade kampanjer gör comeback under corona

Publicerad: 17 april 2020, 06:28

Dyra kampanjer går bort, så dåligt går handeln under corona och BBDO säger upp personal. Det är några av nyheterna i fredagssvepet.


Ämnen i artikeln:

Morgonsvepet

Dyra kampanjer är ett minne blott. Nu vänder sig varumärken till konsumenter för att få in kampanjmaterial, skriver Digiday. Converse frågar fans om content från deras egna hem under

Läs artikeln med ett
kostnadsfritt konto

Skapa konto

Har du redan ett konto? Logga in

Med ett konto på Resumé får du tillgång till:
Utvalt innehåll från redaktionen
Nyhetsbrev - Nyheter och beslutsunderlag direkt i din inkorg

Ämnen i artikeln:

Morgonsvepet

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.