Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Morgonsvepet

De lanserar första renodlade e-handelsvarumärket för mat

Publicerad: 4 maj 2021, 06:27

Matsmart satsar på EMV, Verizon säljer mediedelen till vrakpris och Twitter lanserar Clubhouse-kopian på bredare front. Det och mer i dagens morgonsvep.


Mat- och livsmedelsmarknaden genomgår en stor förändring. Redan innan pandemin hade hemkörning från plattformar som Mathem och Linas matkasse fått stort genomslag, och när vi väl rekommenderades att stanna hemma

Läs artikeln med ett
kostnadsfritt konto

Skapa konto

Har du redan ett konto? Logga in

Med ett konto på Resumé får du tillgång till:
Utvalt innehåll från redaktionen
Nyhetsbrev - Nyheter och beslutsunderlag direkt i din inkorg

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.