söndag24 september

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Morgonsvepet

Dentsu skruvar ner prognos för annonsinvesteringar 2023

Publicerad: 31 maj 2023, 06:23

Twitter testar adtech, Unilever förlorar sin chief digital & commercial officer, och Bud Light skänker pengar till HBTQ-organisation. Och prognosen för annonsinvesteringar sjunker. Här är morgonsvepet.

Ämnen i artikeln:

DentsuUnileverTwitterBud LightBudweiserMarknadsföring

Alicia Price

alicia.price@resume.se


Dentsu förändrar sin prognos för årets annonsinvesteringar, skriver Adage. Tidigare har holdingbolaget prognostiserat en tillväxt på 3,8 procent vilket skulle motsvara totalt 740,9 miljarder dollar i annonsinvesteringar. Den nya

Läs artikeln med ett
kostnadsfritt konto

Skapa konto

Har du redan ett konto? Logga in

Med ett konto på Resumé får du tillgång till:
Utvalt innehåll från redaktionen
Nyhetsbrev - Nyheter och beslutsunderlag direkt i din inkorg

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev