lördag25 mars

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Morgonsvepet

Efter kritiken: Myndigheten ändrar formulering i desinformations-kampanjen

Publicerad: 17 juni 2022, 06:36

Myndigheten för psykologiskt försvar ändrar formulering i uppmärksammad kampanj, öljätten hoppar av exklusivt Super Bowl-avtal och AIK Fotboll har gjort klar med ny huvudsponsor. Det och mer i veckans sista morgonsvep.

Ämnen i artikeln:

MorgonsvepetAIKGullers GruppTwitter

Thomas Nilsson

thomas.nilsson@resume.se


För en knapp månad sedan lanserade Myndigheten för psykologiskt försvar kampanjen ”Bli inte lurad”, framtagen av Gullers grupp. Kampanjen är tänkt att upplysa allmänheten om hur man känner igen

Läs artikeln med ett
kostnadsfritt konto

Skapa konto

Har du redan ett konto? Logga in

Med ett konto på Resumé får du tillgång till:
Utvalt innehåll från redaktionen
Nyhetsbrev - Nyheter och beslutsunderlag direkt i din inkorg

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev