torsdag1 juni

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Morgonsvepet

Engagemangsrekord för varumärkens politiska budskap

Publicerad: 3 november 2020, 07:31

En ny kampanj från Nike uppmanar amerikaner att ta tillvara på sin röst.

Reklaminvesteringarna väntas stagnera för videobolagen, Burger King uppmanar kunder att besöka McDonald's och ny rapport visar att varumärkens politiska kampanjer aldrig väckt så mycket engagemang som nu. Det och mer i dagens morgonsvepet.

Ämnen i artikeln:

Presidentvalet 2020ReklaminvesteringarVideoOnlinevideoNikeTikTokYoutubeSpotifyBurger King

JVC


Årets presidentval mellan kandidaten Joe Biden och den sittande presidenten Donald Trump väntas slå flera rekord – både vad gäller valdeltagande, poströstande och unga deltagande. Det avspeglas även i kommersiella

Läs artikeln med ett
kostnadsfritt konto

Skapa konto

Har du redan ett konto? Logga in

Med ett konto på Resumé får du tillgång till:
Utvalt innehåll från redaktionen
Nyhetsbrev - Nyheter och beslutsunderlag direkt i din inkorg

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev