Morgonsvepet
Experter: Presidentvalet förändrar inte förutsättningarna för varumärken
Publicerad: 6 november 2020, 07:07
Getty Images
Gamingboom i coronapandemin, annonsbedrägerier minskar med brand safety-initiativ och inget behov för varumärken att anpassa sig efter det amerikanska valresultatet. Det är några av nyheterna i morgonsvepet.
Ämnen i artikeln:
Donald TrumpPresidentvalet 2020WhatsappFacebookTwitterYoutubeBrand SafetyVarumärkesstrategiVarumärkens strategier kommer inte behöva förändras särskilt mycket oavsett hur det går i det amerikanska presidentvalet. Det slår experter som Adweek pratat med fast. Kate Muhl, varumärkesanalytiker på det
Läs artikeln med ett
kostnadsfritt konto
Skapa kontoHar du redan ett konto? Logga in
Med ett konto på Resumé får du tillgång till:
Utvalt innehåll från redaktionen
Nyhetsbrev - Nyheter och beslutsunderlag direkt i din inkorg