Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Morgonsvepet

Färska siffror: Så mycket ökar investeringarna i sociala medier globalt

Publicerad: 27 oktober 2020, 07:25

Foto: Creative Commons

Annonsinvesteringarna i sociala medier ökar, Flash och Dea Axelsson räddas av Kappahl och Netflix tappar för första gången mark i Sverige. Det är några av nyheterna i morgonsvepet.


Ämnen i artikeln:

GamingNetflixMediavisionSociala medierKappahl

Annonsinvesteringarna i sociala medier ökade med 56,4 procent under det tredje kvartalet i jämförelse med föregående kvartal, och nära på fördubblades i jämförelse med i mars tidigt under coronapandemin. Det

Läs artikeln med ett
kostnadsfritt konto

Skapa konto

Har du redan ett konto? Logga in

Med ett konto på Resumé får du tillgång till:
Utvalt innehåll från redaktionen
Nyhetsbrev - Nyheter och beslutsunderlag direkt i din inkorg

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.