Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Morgonsvepet

Här är Facebooks nya företagsidentitet – ska differentiera bolaget från apparna

Publicerad: 5 november 2019, 07:37

Facebooks nya företagsidentitet.

Foto: Facebook

Facebook lanserar sin första företagsidenitet någonsin, annonsörer flyr Pornhub och britterna uppmanar techbolag att sätta stopp för politiska annonser inför nyvalet. Det är några av nyheterna i morgonsvepet.


Ämnen i artikeln:

FacebookGoogleYougovMark ZuckerbergDonald Trump

Under måndagskvällen svensk tid avslöjade Facebooks sin nya företagsidentitet, rapporterar Adweek. Den nya identiteten och logotypen ska representera företaget som helhet, inklusive underdelar som Messenger och dotterbolag som Instagram,

Läs artikeln med ett
kostnadsfritt konto

Skapa konto

Har du redan ett konto? Logga in

Med ett konto på Resumé får du tillgång till:
Utvalt innehåll från redaktionen
Nyhetsbrev - Nyheter och beslutsunderlag direkt i din inkorg

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.