onsdag7 juni

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Morgonsvepet

Här är reklamkampanjen som ska rädda Liberalerna – och göra Johan Pehrson känd

Publicerad: 6 maj 2022, 06:27

Reklambyrån 13 satsar på humor i Liberalernas valkampanj med Johan Pehrson – hyllas av expert, WPP trappar upp satsningen på metaverse tillsammans med spelutvecklare och techbolagens medieinvesteringar exploderar. Det och mer i morgonsvepet.

Ämnen i artikeln:

13MorgonsvepetTechLiberalernaWPPMetaverseMedieinvesteringar

ART

Andreas Rågsjö Thorell

andreas.thorell@resume.se


På fyra månader ska Liberalerna, som länge kämpat med opinionssiffror under riksdagsspärren, etablera Johan Pehrson i folks medvetande inför valet. Redan tre dygn efter Nyamko Sabunis avgång, satte sig Liberalernas

Läs artikeln med ett
kostnadsfritt konto

Skapa konto

Har du redan ett konto? Logga in

Med ett konto på Resumé får du tillgång till:
Utvalt innehåll från redaktionen
Nyhetsbrev - Nyheter och beslutsunderlag direkt i din inkorg

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev