Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Morgonsvepet

Här är reklamkampanjen som ska rädda Liberalerna – och göra Johan Pehrson känd

Publicerad: 6 maj 2022, 06:27

Reklambyrån 13 satsar på humor i Liberalernas valkampanj med Johan Pehrson – hyllas av expert, WPP trappar upp satsningen på metaverse tillsammans med spelutvecklare och techbolagens medieinvesteringar exploderar. Det och mer i morgonsvepet.


Ämnen i artikeln:

13MorgonsvepetLiberalernaWPPMetaverseTechMedieinvesteringar

På fyra månader ska Liberalerna, som länge kämpat med opinionssiffror under riksdagsspärren, etablera Johan Pehrson i folks medvetande inför valet. Redan tre dygn efter Nyamko Sabunis avgång, satte sig Liberalernas

Läs artikeln med ett
kostnadsfritt konto

Skapa konto

Har du redan ett konto? Logga in

Med ett konto på Resumé får du tillgång till:
Utvalt innehåll från redaktionen
Nyhetsbrev - Nyheter och beslutsunderlag direkt i din inkorg

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.