Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Morgonsvepet

Hövding ändrar sin marknadsföring efter krock

Publicerad: 6 december 2019, 07:39

Hövding ändrar sin marknadsföring efter en granskning av säkerheten, Hannah & Amandas konkurs granskas och Facebook stämmer kinesiskt bolag för annonsbluff. Det är några av nyheterna i morgonsvepet.


Ämnen i artikeln:

HövdingFacebookArtificiell intelligensHannah & AmandaHannah WidellAmanda Schulman

Cykelairbagsbolaget Hövding påstår att deras produkt är åtta gånger säkrare än traditionella hjälmar. Men efter att en 30-åring krockat utan att hjälmen löstes ut har Danmarks Radios program Detektor granskat

Läs artikeln med ett
kostnadsfritt konto

Skapa konto

Har du redan ett konto? Logga in

Med ett konto på Resumé får du tillgång till:
Utvalt innehåll från redaktionen
Nyhetsbrev - Nyheter och beslutsunderlag direkt i din inkorg

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.