Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Morgonsvepet

Hudvårdsjätten slutar retuschera reklambilder

Publicerad: 20 februari 2020, 07:35

Ett av världens största hudvårdsvarumärken, P&G-ägda Olay, slutar med retuschering, tv-tappet större än tidigare känt och Supreme i samarbete med Oreos. Det och mer i dagens morgonsvep.


Ämnen i artikeln:

Procter & Gamble

Hudvårdsvarumärket Olay, som ägs av Procter & Gamble, meddelade under natten att de kommer sluta retuschera sina reklambilder, oavsett om de är ämnade för utomhus, digitalt, tv eller print.

Läs artikeln med ett
kostnadsfritt konto

Skapa konto

Har du redan ett konto? Logga in

Med ett konto på Resumé får du tillgång till:
Utvalt innehåll från redaktionen
Nyhetsbrev - Nyheter och beslutsunderlag direkt i din inkorg

Ämnen i artikeln:

Procter & Gamble

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.