torsdag1 juni

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Morgonsvepet

Ikea uppmärksammar HBTQ-rörelsen i coronatider

Publicerad: 20 maj 2020, 05:39

Ikeas kampanj ”Be someones home” lanserades på Internationella dagen mot homofobi. Foto: Skärmdump Youtube

Ikea uppmärksammar Internationella dagen mot homo-, bi- och transfobi med ny global kampanj, Facebook satsar på e-handel för att möta coronapandemin och fortsatt mörkt i den svenska handeln. Det är några av nyheterna i morgonsvepet.

Ämnen i artikeln:

IkeaSvensk HandelFacebookSpotifyE-handel

Amanda Törner

amanda.torner@resume.se


Den svenska möbeljätten Ikea lanserar en ny global kampanj med syfte att stödja HBTQ-rörelsen. Det skriver Adweek. Kampanjen går under namnet ”Be someones home” och har budskapet att alla

Läs artikeln med ett
kostnadsfritt konto

Skapa konto

Har du redan ett konto? Logga in

Med ett konto på Resumé får du tillgång till:
Utvalt innehåll från redaktionen
Nyhetsbrev - Nyheter och beslutsunderlag direkt i din inkorg

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev