torsdag1 juni

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Morgonsvepet

Jättekampanj ska locka turister till New York

Publicerad: 22 april 2021, 06:12

Brooklyn Bridge knyter samman Manhattan och Brooklyn. Foto: Colton Duke

Varumärken tror på återgång till fysiska event, Apple breddar reklamerbjudandet och New York City satsar en kvarts miljard på en reklamkampanj. Det och mer i dagens morgonsvep.

Ämnen i artikeln:

New YorkTuristAppleNa-kdEventReklam

JVC


– Kom hit! Det är tryggt i den här staden som varit så hjältemodig under krisen.

Läs artikeln med ett
kostnadsfritt konto

Skapa konto

Har du redan ett konto? Logga in

Med ett konto på Resumé får du tillgång till:
Utvalt innehåll från redaktionen
Nyhetsbrev - Nyheter och beslutsunderlag direkt i din inkorg

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev