fredag31 mars

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Morgonsvepet

Jesusannons för 20 miljoner på Super Bowl väcker starka reaktioner

Publicerad: 31 januari 2023, 07:36

En skärmdump från "Did Jesus have fun?" 15-sekundersannons.

Annons om Jesus på Super Bowl väcker fortsatta debatter efter en annons som kostade 20 miljoner dollar, Katy Perry släpper alkoholfritt alternativ som marknadsförs brett i stor kampanj och E-handeln förutspås bli dyrare, det och mer i tisdagens morgonsvep.

Ämnen i artikeln:

Super BowlPricerunnerInstagram

Nellie Pilsetnek

nellie.pilsetnek@resume.se


För tredje året i rad väcker en annons om Jesus på Super Bowl debatt i USA. En kristen ideell organisation har spenderat 20 miljoner dollar på kampanjen, som är

Läs artikeln med ett
kostnadsfritt konto

Skapa konto

Har du redan ett konto? Logga in

Med ett konto på Resumé får du tillgång till:
Utvalt innehåll från redaktionen
Nyhetsbrev - Nyheter och beslutsunderlag direkt i din inkorg

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev