Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Morgonsvepet

Kampanj för att stoppa skolskjutningarna blev storvinnare under D&AD

Publicerad: 27 maj 2022, 06:45

Leo Burnetts kampanj ”The Lost Class” vinner två av fem svarta pennor under D&AD, Oatly förnekar uppgifterna om vd-byte och Elon Musks anklagas för marknadsmanipulation av Twitters delägare, det är några av nyheterna i morgonsvepet.


Ämnen i artikeln:

Morgonsvepet

Leo Burnett Chicagos kampanj för organisationen Change the Refs ”The Lost Class” fortsätter att dominera vid de internationella reklamtävlingarna. Under D&AD kammade kampanjen hem två av de fem svarta pennor.

Läs artikeln med ett
kostnadsfritt konto

Skapa konto

Har du redan ett konto? Logga in

Med ett konto på Resumé får du tillgång till:
Utvalt innehåll från redaktionen
Nyhetsbrev - Nyheter och beslutsunderlag direkt i din inkorg

Ämnen i artikeln:

Morgonsvepet

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.