Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Morgonsvepet

Konkurrenterna pikar ICA efter kritiken mot nya bonusen

Publicerad: 27 januari 2020, 07:33

Lidl och Coop passar på att skicka gliringar till ICA.

Foto: Wikimedia commons / montage

Coop och Lidl skämtar med ICA efter kritiken mot det nya lojalitetsprogrammet, Youtube satsar på originalproducerat och fokus på innovation hjälper Procter & Gamble ta marknadsandelar. Det är några av nyheterna i Morgonsvepet.


Ämnen i artikeln:

Procter & GambleIcaCoopLidlYoutubeAmazon AlexaAmazonSuper Bowl

Den 1 februari byter ICA bonussystem och inför det nya lojalitetsprogrammet ”Stammis”. Det innebär bland annat att kundernas insamlade bonuspoäng inte längre förs över till nästkommande månad som tidigare. Detta

Läs artikeln med ett
kostnadsfritt konto

Skapa konto

Har du redan ett konto? Logga in

Med ett konto på Resumé får du tillgång till:
Utvalt innehåll från redaktionen
Nyhetsbrev - Nyheter och beslutsunderlag direkt i din inkorg

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.