Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Morgonsvepet

Lågt engagemang från OS-sponsorer

Publicerad: 1 februari 2022, 07:30

Foto: Jeff Roberson/AP via TT

Lågt engagemang från OS-sponsorer, McDonald's lojalitetsprogram verkar driva försäljning, och Pinterest inspireras av Ikea och börjar med AR. Här är tisdagens morgonsvep.


Det har varit lågt engagemang från de största OS-sponsorerna inför vinter-OS i Peking, det skriver Campaign. Tidningen har pratat med Jon Tibbs, som är rådgivare till IOK och dessutom

Läs artikeln med ett
kostnadsfritt konto

Skapa konto

Har du redan ett konto? Logga in

Med ett konto på Resumé får du tillgång till:
Utvalt innehåll från redaktionen
Nyhetsbrev - Nyheter och beslutsunderlag direkt i din inkorg

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.