Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Morgonsvepet

Många sökordskapningar under Super Bowl: så gjorde konkurrenterna

Publicerad: 16 februari 2022, 07:26

Foto: AP Photo/Matt Rourke

Flera stora varumärken kapade sökord för att synas under Super Bowl, Meta får en ny värdegrund, och nomineringarna till Bästa arbetsgivare i Årets Byrå är släppta. Det är delar av dagens morgonsvep.


Ämnen i artikeln:

MorgonsvepetSuper BowlMetaViacomÅrets ByråManchester United

Under måndagens Super Bowl tog mängder av reklamer plats i tv-rutan, platser som kostar upp emot 6,5 miljoner dollar per 30 sekunder. Det finns dessutom vissa märken som har exklusiva

Läs artikeln med ett
kostnadsfritt konto

Skapa konto

Har du redan ett konto? Logga in

Med ett konto på Resumé får du tillgång till:
Utvalt innehåll från redaktionen
Nyhetsbrev - Nyheter och beslutsunderlag direkt i din inkorg

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.