Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Morgonsvepet

Marc Pritchard: Så optimerar jag marknadsföringen under pandemin

Publicerad: 22 mars 2021, 06:46

P&G:s varumärkesdirektör Marc Pritchard delar med sig av sina strategier, SVT kritiseras för egenreklam och svenskarnas shoppingbeteende kartlagt. Det är några av nyehterna i morgonsvepet.


Ämnen i artikeln:

Marc PritchardProcter & GambleSVT

Procter & Gamble med Marc Pritchard i spetsen har blivit utsedd till ”Performance marketer of the year” av Adweek. Nu berättar han för tidningen om vad som ligger bakom utmärkelsen.

Läs artikeln med ett
kostnadsfritt konto

Skapa konto

Har du redan ett konto? Logga in

Med ett konto på Resumé får du tillgång till:
Utvalt innehåll från redaktionen
Nyhetsbrev - Nyheter och beslutsunderlag direkt i din inkorg

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.