Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Morgonsvepet

Mark Ritson: ”Accenture Song får en nolla på min skala”

Publicerad: 2 maj 2022, 06:39

Det blir hårda ord när Mark Ritson recenserar Accentures rebranding, Ikea gör ännu en version av köttbullen, och Samsung anklagas för tondövhet efter reklamfilm. Här är måndagssvepet.


Ämnen i artikeln:

Morgonsvepet

I förra veckan meddelade Accenture Interactive att man byter namn och blir Accenture Song, samt att samtliga svenska byråvarumärken försvinner. 

Läs artikeln med ett
kostnadsfritt konto

Skapa konto

Har du redan ett konto? Logga in

Med ett konto på Resumé får du tillgång till:
Utvalt innehåll från redaktionen
Nyhetsbrev - Nyheter och beslutsunderlag direkt i din inkorg

Ämnen i artikeln:

Morgonsvepet

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.