Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Morgonsvepet

Moderaterna färgar logotypen röd i sidbytarkampanj för att locka 150 000 S-väljare

Publicerad: 6 september 2022, 06:28

Moderaterna riktar in sig på S-ledda industriorter i valspurten, marknadsförarnas fokus på ROI ökar och Apple ska fördubbla annonsavdelningen. Det och mer i morgonsvepet.


Ämnen i artikeln:

MorgonsvepetModeraterna

I ett läge där valutgången är mer oviss än på mycket länge lanserar Moderaterna en  valspurtkampanj, riktad till arbetar- och invandrarväljare i traditionella S-fästen. Till Aftonbladet  säger partisekreteraren Gunnar Strömmer att uppemot 150 000 väljare som tidigare röstat på Socialdemokraterna överväger att rösta på Moderaterna. 

Läs artikeln med ett
kostnadsfritt konto

Skapa konto

Har du redan ett konto? Logga in

Med ett konto på Resumé får du tillgång till:
Utvalt innehåll från redaktionen
Nyhetsbrev - Nyheter och beslutsunderlag direkt i din inkorg

Ämnen i artikeln:

MorgonsvepetModeraterna

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.