söndag29 januari

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Morgonsvepet

Mondelez CMO: 70 procent av marknadsföringen ska vara personaliserad

Publicerad: 19 januari 2023, 07:18

Mondelez ser framtiden i personaliserad reklam, Meta ställer högre krav på anställda
och Pelaton rekryterar Twitters förra CMO. Det och mer i Morgonsvepet.

Ämnen i artikeln:

MorgonsvepetTeslaElon MuskTwitterMeta

JW

Joakim Wedholm

joakim.wedholm@resume.se


Livsmedelsbolaget Mondelez marknadschef, Martin Renaud, menar att personaliserad reklam är nyckeln för att skapa tillväxt för bolaget. Det uppger han i en intervju med The Drum. Enligt marknadschefen ser

Läs artikeln med ett
kostnadsfritt konto

Skapa konto

Har du redan ett konto? Logga in

Med ett konto på Resumé får du tillgång till:
Utvalt innehåll från redaktionen
Nyhetsbrev - Nyheter och beslutsunderlag direkt i din inkorg

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev