Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Morgonsvepet

Nästa slag mot H&M:s varumärke – företagskulturen beskrivs som ”en sekt” i ny bok

Publicerad: 4 december 2019, 07:32

Foto: Wikimedia commons

H&M-anställda i Sverige vittnar om ohälsosam företagskultur i ny bok, Coca-Cola är tillbaka i Super Bowl och Tiktok medger att ha censurerat innehåll på plattformen. Det är några av nyheterna i Morgonsvepet.


Ämnen i artikeln:

H&MTikTokGoogleSuper BowlCoca-Cola

H&M:s varumärke har fått ta flera smällar under de senaste åren. ”Coolest monkey in the jungle”-tröjan som väckte rasismanklagelser, kritik för rutinmässig bränning av tonvis med nyproducerade kläder och

Läs artikeln med ett
kostnadsfritt konto

Skapa konto

Har du redan ett konto? Logga in

Med ett konto på Resumé får du tillgång till:
Utvalt innehåll från redaktionen
Nyhetsbrev - Nyheter och beslutsunderlag direkt i din inkorg

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.