Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Morgonsvepet

Negativ tillväxt för Publicis – rustar sig mot konsultjättarna

Publicerad: 7 februari 2020, 07:43

Publicis backar under sista kvartalet 2019, Jeep gjorde Super Bowl-succén i sista minuten och brittiska spelbolag överväger att ta bort reklam från matchtröjor i Premier League. Det är några a nyheterna i morgonsvepet.


Ämnen i artikeln:

ReklamPublicis Groupe

Under första halvan av 2019 upplevde tre av de sex stora kommunikationsnätverken avstannad tillväxt och nedgång på intäktssidan. Värst var utvecklingen för WPP -2 procent, men även Dentsu (-1 procent)

Läs artikeln med ett
kostnadsfritt konto

Skapa konto

Har du redan ett konto? Logga in

Med ett konto på Resumé får du tillgång till:
Utvalt innehåll från redaktionen
Nyhetsbrev - Nyheter och beslutsunderlag direkt i din inkorg

Ämnen i artikeln:

ReklamPublicis Groupe

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.