Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Morgonsvepet

Pionjärer, inspiration och allvar – varumärkenas kampanjer på kvinnodagen

Publicerad: 9 mars 2020, 07:36

Google, Apple, Nike och Absolut Vodka några av de varumärken som uppmärksammade 8 mars, Joe Biden trappar upp medieinvesteringarna och allsvenska klubbens sponsring kritiseras. Det är några av nyheterna i morgonsvepet.


Ämnen i artikeln:

Internationella Kvinnodagen

Google bytte ut sin logotyp i samband med för att lyfta mångfalden bland de kvinnor som har lyckats åstadkomma förändring genom historien. Genom att klicka sig fram fick användarna

Läs artikeln med ett
kostnadsfritt konto

Skapa konto

Har du redan ett konto? Logga in

Med ett konto på Resumé får du tillgång till:
Utvalt innehåll från redaktionen
Nyhetsbrev - Nyheter och beslutsunderlag direkt i din inkorg

Ämnen i artikeln:

Internationella Kvinnodagen

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.