Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Morgonsvepet

Professorn: ”Idioti av stora varumärken att skippa tv”

Publicerad: 7 november 2019, 07:45

Marknadsföringsprofessorn Mark Ritson ställer sig tveksam till Gaps strategi, Naturskyddsföreningen vill halvera antalet sålda bilar och landslagsmålvakten pekar på marknadsföringens insatser för damfotbollens lyft.


 

Läs artikeln med ett
kostnadsfritt konto

Skapa konto

Har du redan ett konto? Logga in

Med ett konto på Resumé får du tillgång till:
Utvalt innehåll från redaktionen
Nyhetsbrev - Nyheter och beslutsunderlag direkt i din inkorg

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.