Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Morgonsvepet

Rapport: Majoritet av konsumenter redo att återgå till pre-pandemiska vanor

Publicerad: 8 april 2021, 06:37

Foto: martin-dm

Konsumenterna är trötta på sina pandemiska vanor och vill återgå till livet innan Covid-19, Charlotte Kalla om aprilskämtet med kondomerna och digitala annonsintäkter ökade med över 12 procent 2020. Det är några av nyheterna i morgonsvepet.


Ämnen i artikeln:

TwitterKronans ApotekFacebookClubhouseCharlotte Kalla

Det är i en rapport från Nielsen som man konstaterar att 61 procent av tillfrågade amerikanska konsumenter är redo att återgå till samma vanor som de hade före pandemin bröt

Läs artikeln med ett
kostnadsfritt konto

Skapa konto

Har du redan ett konto? Logga in

Med ett konto på Resumé får du tillgång till:
Utvalt innehåll från redaktionen
Nyhetsbrev - Nyheter och beslutsunderlag direkt i din inkorg

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.