Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Morgonsvepet

Rapport: Programmatiska annonser utgör 40 procent av globala digitala mediebudgeten

Publicerad: 21 augusti 2020, 06:43

Programmatisk annonsering fortsätter att växa, Voi:s kommunikationschef ska själv dyka efter dumpade elsparkcyklar och JKL-grundaren lämnar. Det och mer i veckans sista morgonsvep.


Programmatisk annonsering utgör två femtedelar av digitala mediepengarna

Läs artikeln med ett
kostnadsfritt konto

Skapa konto

Har du redan ett konto? Logga in

Med ett konto på Resumé får du tillgång till:
Utvalt innehåll från redaktionen
Nyhetsbrev - Nyheter och beslutsunderlag direkt i din inkorg

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.